zaterdag 27 december 2008

Suus' eerste kerstfeest

Op 22 december, precies 5 maanden oud, besloot ik Suus 's avonds niet meer in de bench te doen. Een gouden greep. Sindsdien gaat het een stuk beter met de zindelijkheid. En ze is weer een stuk gezeglijker geworden en is echt een vreselijk leuk hondje! Zo blij en tierig!
Op eerste kerstdag besloten we wat van die klitjes uit haar vacht te knippen maar van dat groomen moest ze maar weinig hebben. M. en ik hadden haar in de houdgreep en ik borstelde wat en knipte hier en daar wat weg, maar als ik dat echt zou doen zou ze op sommige plekken bijna geen haar overhouden, dus we laten het maar zo. Gewoon een super woestharige smous, dus. We hadden een stevige wandeling op de Holterberg gemaakt, ze loopt dan grotendeels los, behalve als er mensen aan komen: daar wil ze toch wel heel graag flink tegenop springen om haar blijdschap over hun komst te tonen.
Tweede kerstdag gingen we op visite bij M. en D. en daar wachtte Spike met vlinderstrik in vol ornaat dus daar kon even flink mee gespeeld worden.
Bij de volgende visite moesten de honden in de auto blijven, niet iedereen is dol op viervoeters en zeker niet bij een housewarming waar de vloer nog smetteloos is.....
En nu op naar oud&nieuw, ben zeer benieuwd hoe ze zal reageren op het carbidgeknal waar Jack zo bang voor is. Voor hem heb ik 'Relax' gehaald, ik hoop dat het helpt.....Andere eerder geprobeerde middelen hadden erg weinig resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten