zaterdag 12 januari 2013

Winter in Loo en laatste blog, denk ik

Nou, dan komt het toch nog van, gelukkig. Sneeuw, fris prikkelende blauwe lucht, daar knapt een mens van op. Vanmorgen, met Suus onderweg, bedacht ik me wat een merkwaardig spul sneeuw toch is. Soms heb je sneeuw die blijft liggen op stoepen en straten en dan zijn de bomen kaal en ligt er niet op het gras, en nu lag alle sneeuw precies andersom. Schone wegen, ook waar niet gestrooid is en verder overal.

Merkwaardig, ik kan geen foto's meer uploaden vanaf mijn laptop, alleen van Picasa Webalbums hetgeen betekent dat je eerst je foto's in een album moet zetten. Google heeft weer wat extra beperkingen aangebracht, net als bij de agenda die ook niet meer te synchroniseren valt. Dan maar op zoek naar een andere blogprovider! Ik laat jullie weten wanneer ik die gevonden heb....

1 opmerking:

  1. Gebruik je Internet Explorer??? Want dan kan het daar aan liggen. Ik kan namelijk ook geen foto's meer uploaden. Maar ik open mijn blog nu via Google Chrome en daar kan het wel. Firefox werkt ook goed hoorde ik.

    BeantwoordenVerwijderen