dinsdag 8 februari 2011

We gaan weer beginnen!!!

Vroeger had je een dagboek, nu heb je een blog. Omdat we dit jaar voor waarschijnlijk nogal wat veranderingen staan ga ik mijn Belloower blog weer nieuw leven inblazen.

Wat verandert er dan?
- tuin en erf ondergaan een aantal wezenlijke wijzigingen
- M. komt terug en met haar de paarden en alle levendigheid die dat met zich meebrengt
- werk en bedrijf krijgen een andere vorm

Ik ga dus gewoon weer foto's plaatsen, nieuws melden en mijn avonturen met mijn MoesOpTafel (ja...........) beschrijven. Ik had Dirk nog zo gewaarschuwd: hou me tegen als ik weer iets wil zaaien. Maar let op hoor, het komt er toch weer van!
De achtertuin, coniferen weg voor de muur, daar komen o.a. klimrozen

 Zo ziet dat er dan in de winter uit, ik maak gewoon steeds op dezelfde tijd een maand later een nieuw plaatje
De vijver, toch wel veel blad, gisteren toen ik dat er met de hand uitviste had ik opeens een opgezwollen dooie kikker te pakken, getver

De mesthoop, nu een bron van prachtige compost vol kleine rode wurmen. Kruiwagens vol heb ik al over de tuin verspreid en er is nog véél meer

Hier het stukje van Stalloo waar een enorm tuinhuis zal verrijzen: gisteren uit Hengelevelde opgehaald door M. en haar jongens

Kijk, en dat hij hij dan: de MoesOpTafel! Makkelijk! Overzichtelijk! Niet meer bukken! Geen emelten of hazen of konijn en er kan gewoon een dakje overheen als je vogels ook nog wilt weren! In die kruiwagen zat de paardencompost, die zit nu in die bakken.

Het lege kippenhok, dat gaan we binnenkort ook weer regelen. Eerst nog even beter dichtmaken zodat die  @#$!@#$bunzings er niet door kunnen!

2 opmerkingen: