zaterdag 24 mei 2014

Boekpresentatie

Vanmorgen was het dan zo ver, de officiële presentatie van 'Zeven dagen in juli.' Van de week trof ik een prachtige lavendelkleurige jurk die op me hing te wachten in de Kringloopwinkel en met nog een paar schattige witte schoentjes & bijpassende nagellak was mijn outfit compleet (dit zijn nu precies de dingen die ik niet in mijn boek schrijf, geneuzel over wat iemand draagt ;-)). Maar goed, het hoorde er een beetje bij, de Provençaalse sfeer.

Van heinde en verre kwamen mensen naar Boekhandel Praamstra om getuige te zijn van de 'te waterlating' van het boek. Zó lief en ook zulke onverwachte gasten, zoals nichten Janneke en Ina en neef Arnold en Wilma. Facebook is echt een verbindende factor en dat heb ik vandaag maar weer eens bewezen zien. Zelfs mensen die je anders van je lang zal je leven nooit ontmoet zou hebben, zoals Reina die ik interviewde voor P&M en die in Haarlem in de trein stapte om in Deventer mijn boek te komen kopen! Te gek, toch! En natuurlijk dorpsgenoten en overige vrienden & familie. Echte 'vreemden' waren er niet, kennelijk voelen zich die niet door een uitnodiging aangesproken  ;-)







CJ hield een gloedvol betoog voor de reguliere boekhandel (terecht) en sprak zich zeer lovend uit over mijn boek. Daar was ik echt heel blij om: we hebben het hier wel over het oog van de meester!







Grietje en Beppy hielden zich bezig met de catering



Ik vertelde hoe het zo gekomen was. Daar zal ik nog eens een aparte blog aan wijden.


De Groningse nichten en de bloemen van Di



En toen mocht ik echt signeren met mijn mooie pen. 
Daarna gingen we lunchen met familie en een beetje bijpraten.

Nu is mijn boek gelanceerd en is het niet meer 'van mij' alleen. Ik ga gewoon door met het volgende boek. Eigenlijk ben ik met twee boeken bezig, die heel verschillend zijn. En zien hoe we de publiciteit rond 'Zeven dagen' aan de gang kunnen houden....!

Iedereen die er vandaag was en ook iedereen die er niet was maar lieve kaarten, mails & via FB reageerde: hartelijk dank! Degenen die een boek bij mij in bestelling hebben: het komt er volgende week aan!



4 opmerkingen:

  1. Plus lavendelkleurige bloemen ... wat een feest! Leuk om er zo toch een beetje bij te kunnen zijn. Heb aan je gedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het van Brisbane uit een beetje te ver was, maar zo was ik toch aanwezig. Proficiat en de aankoop van je boek(en) moet dan maar even wachten tot ik weer eens in NL ben (of is een ebook een optie?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk voor je Dienke.
    Mijn nieuwsgierigheid is geprikkeld.Ik wil ook wel een boek van jou.
    Dus bij deze bestel ik er één bij je.
    Ik hoop dat je veel succes hebt.
    groetjes Melissa

    BeantwoordenVerwijderen