dinsdag 20 mei 2014

Puntjes op de laatste loodjes

Nakijken, corrigeren, bladzijden terugslaan, juni in juli veranderen, moet daar wel een komma, klopt dat Frans wel, doet een airco het wel als de moter niet draait, dit lijkt me een nieuwe alinea, waarom schiet dat tussenkopje steeds een paar regels door - ojee, het blijkt nog weer een taaie klus het boek nogmaals te (her)hercorrigeren.

Maar Nu is het er dan Bijna. Ik heb een paar exemplaren laten komen na de proefdruk en op wat kleine indelingswijzigingen na laat ik het zo. Maar gelukkig kun je met dit systeem gewoon je boek weer even uit de verkoop halen, de verbeteringen aanbrengen en het weer opnieuw uploaden. Maar:  je kunt het ook overdrijven. Zoals een kennisje dat me hielp schilderen bij een verbouwing en ondersteboven onder een vensterbank op haar rug  lag om rechts achter de verwarmingsbuis ook nog even wat te kwasten. Consciëntieus natuurlijk, maar volkomen onnodig.



      Dus dit wordt 'm dan.

      De officiële presentatie vindt op 24 mei plaats bij Boekhandel Praamstra in Deventer, om 11 uur. Je bent daar natuurlijk van harte welkom!

En dit kreeg ik voor Moederdag: en echte Signeerpen. Hij schrijft als een zonnetje. Nu maar hopen dat de boeken op tijd worden afgeleverd ;-)



     Vanmorgen naar Deventer gefietst, jawel, voor overleg met Paula & CJ van Boekhandel Praamstra, één van de mooiste boekhandels van ons land. We gaan er een klein feestje van maken!

7 opmerkingen:

  1. O Dienke, wat jammer. Ik kan definitief niet komen. Maar ik wil toch een gesigneerd boek. Hoe doe ik dat?
    Liefs, AnneRie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jammer dat ik er ook niet bij kan zijn. ik had wel even jou in je hoedanidheid als signerend schrijfster willen zien. Heel veel plezier natuurlijk en ik hoop dat er rijen mensen staan voor je tafel! Ik denk aan je de 24e!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie pen...dat signeren komt dus wel goed :-) Ik hoop dat het een geweldig leuke dag voor je wordt de 24e!!! En ik verheug me nu al op het (her-)lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelfde verhaal hier, ik wil ook een gesigneerd exemplaar, maar ga het niet redden om te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ellie, stuur me maar even een mail op dienke@destolp.com, dan vertel ik je hoe & wat!

      groetjes!

      Verwijderen