zaterdag 14 juni 2014

Promotie

De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met de promotie van 'Zeven dagen'. Het is een hele toer jezelf te 'verkopen' maar ik ga gestaag door en het begint zijn vruchten af te werpen. Zoals verwacht verkoopt het e-book het  beste .

Vanaf volgende week is de paperback ook verkrijgbaar bij de Readshop in Bathmen en ik neem er ook gewoon een paar mee op vakantie! Je weet nooit, hoe une vache een haas vangt!

Daarnaast moet ik een heel stel columns in het 'voren' schrijven omdat ik nog steeds van plan ben op vakantie me weer op mijn nieuwe boek te storten. Natuurlijk is er tegenwoordig overal wifi maar de vraag is wel hoe blij je daarmee moet zijn als je op vakantie bent. Ik heb afgelopen week zegge en schrijve anderhalf uur in mijn huisje gezeten. Wat een rust!

En voor P&M moest natuurlijk van alles af, interviews en foto's en het nodige geknutsel.

En tenslotte ben ik vreselijk crea bezig geweest met de naaimachine, van alles en nog wat voor de caravan genaaid en ik wilde ook een nieuwe tas, dat is dan uiteindelijk vandaag gelukt. HobbyHandig heeft een 'sterblog' voor me aangemaakt, maar of ik dáár nog aan toekom....


Gelukkig had ik ontzettend veel energie, soms heb ik dat, zal wel iets hormonaals zijn, ik maak er altijd maar flink gebruik van ;-) 

Maar goed, de laatste dagen voor de vakantie stort ik me op de tuin en wat er zich nog meer voordoet.

1 opmerking:

  1. Leuke tas en wat heerlijk dat je boek het zo goed doet :o) Niet dat het me verwondert.

    BeantwoordenVerwijderen