dinsdag 12 december 2006

Kerstmis in ons dorp

Zaterdag stond er opeens een grote kerstboom voor ons huis. Als ik aan tafel zit, kan ik hem precies door het raam zien, heel gezellig. Ons dorp wenst ons fijne feestdagen. Ook fijn.
Zondag was er behalve de viering van D/s verjaardag, een kerstmarkt gesitueerd rond de school. Er was geen kaars of kerstverlichting te koop, maar wel kettingzagen, sneeuwkettingen, veel tweedehands spullen (een paar prachtige geborduurde tafelkleden gescoord!) en rollekes, oliebollen, gloeiwijn en snert en natuurlijk vele kerststukken in allerlei variaties. Een rad van Avontuur moest geld voor de peuterspeelzaal opleveren, en dat deed het ook zo te zien.
Het was schitterend weer. Zaterdag ook, toen we moesten zingen bij de grootste modemall van Nederland. Weinig respons van de toeschouwers, dat zingt toch niet helemaal zo enthousiast. En ijskoude tenen. Morgen ga ik daar een remedie voor halen, want een herhaling daarvan a.s. zaterdag zie ik niet echt zitten.
Een log is alleen maar leuk met foto's, dus die zal ik er morgen weer even op zetten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten