dinsdag 19 december 2006


Oei, ik verwaarloos mijn blog een beetje....'t zijn ook zulke drukke dagen. Net een wedstrijd over mijn nieuwe Stolpitempje afgerond, daar ben je dan ook weer dagen mee in de weer, naast alle gasten en de gewone gang der dingen. Zaterdag gezongen op het Dickensfestival, was verschrikkelijk leuk en zondag zijn we nog even gedrieeen wezen kijken, daar zijn ook nog leuke foto's van, als ik tijd heb zet ik ze er nog bij. Echt een belevenis hoor, met tienduizenden mensen naar andere mensen kijken. Zaterdag goot het van de lucht, de eerste uren, maar gelukkig werd het uiteindelijk nog droog......zondag was het zeker het eerste gedeelte van de dag schitterend weer. D. werkt aan de werkplaats ondanks de nu tamelijk snijdende kou, het is al wat maar het wordt natuurlijk prachtig! We kunnen bijna gaan aftellen en dan gaat dit bijzondere jaar plaatsmaken voor nog een bijzonderder jaar, het jaar van de vele lustra en andere gebeurtenissen. Vijf jaar S&S, tien jaar Jack en mama, vijftien jaar Stolp, vijfentwintig jaar me and D, vijftig jaar ik.......Ongelofelijk. Hoe helder staat me het vijfentwintig jaar huwelijk van P&M nog voor de geest! En dan zijn we opeens 25 jaar verder..... ik zal niet in cliche's vervallen, maar het kost moeite. Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten