dinsdag 4 november 2008

Gisteravond op de puppycursus was het echt een chaos. 13 pups (incl. Duitse dog!) waarvan eentje, een donkerbruine labrador, privéles kreeg, nou, daar ben ik eens even stiekem langs gelopen met Suus maar dat leek me een hopeloze zaak.......Tjongejonge, soms vraag je je echt af wat sommige mensen met een hond doen.
Maar goed, ik kreeg Suus ook nauwelijks onder controle, die werd helemaal wild en bovendien lag er voortdurend een piepkleine Jack Russell bovenop haar. Zijn licht radeloze eigenaar had overigens humor genoeg dus ik heb hem mijn ervaringen met Jack toevertrouwd en verteld dat het allemaal goed komt, over een paar jaar....
De honden moesten door een tunnel, nou daar had Suus geen enkel probleem mee, nog voordat ik aan de andere kant was was ze er al door. Maar je moest door het grote aantal mensen, er waren hele gezinnen mee, zo lang wachten dat de lol er wel enigszins af ging.
Volgens mij was het arme beestje tegen de tijd dat het afgelopen was de uitputting nabij. Eenmaal thuis heb ik haar dan ook meteen de bench in geschoven nadat ze een halve bak water naar binnen had geslobberd. Ik denk dat ze echt een nekverrekking had. Om elf uur er toch maar even uit gehaald voor een plas en jawel hoor, ook nog een poep. Kun ze opgelucht de nacht in (en ik een uurtje langer uitslapen....)

1 opmerking:

  1. Zie je nou wel, er komt wel een dag dat ze buiten poept en piest :o) Het kan nog best weleens fout gaan, maar de verbetering is zichtbaar. Leuk om te lezen allemaal, ik geniet.

    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen