vrijdag 27 mei 2011

Op weg

Straks vertrekken we naar de beurs in Rheda-Wiedenblick. De voorbereidingen lopen niet zonder slag of stoot en nu is D. ook al helemaal niet lekker. En dan dat gedoe over rauwkost en enge bacteriƫn in Duitsland: en ik ben altijd zo dol op sla! Dit weekend dus toch maar even niet.....

Het lijkt erop dat we de vliegen verslagen hebben. Eergisteren waren er honderden toen ik 's ochtends de serre in liep, ik werd er misselijk van. Ik op de trap en nu diepgaand onderzoek gedaan naar waar ze vandaan kwamen. En gisteravond heeft Dirk alle kieren dicht gekit of met smalle stroken MDF afgeplakt. Nu maar hopen dat het afdoende is: ik had die serrelui gebeld, ze zouden terugbellen...............daar heb je dus ook wat aan.
En nu ben ik de accu van mijn camera kwijt. Dus eerst maar weer 'even' zoeken..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten