woensdag 15 juni 2011

Weer terug

Bijzonder weekje gehad, in Normandië: zo de hele dag wat aanklooien in m'n eentje, van alles gedaan natuurlijk, tuin snoeien en maaien en fatsoeneren, huis gepoedeld en allerlei plekjes weggewerkt: geen hondjes om tegen pas geschilderde deurposten te lopen maar ook geen man om nou toch eindelijk eens dat fonteintje op te hangen. Het voelde iets unheimisch dat er ongenode gasten zijn geweest en in de loop van de week ontdekte ik steeds meer zaken die verdwenen waren, rare dingen zoals de tafelkleden en alle voorradige wc luchtverfrissers (afgezien van de tv, de reproductie van Monet en de magnetron). Alsof ze hun eigen huis moesten inrichten en net nog die dingen misten. Maar ik was niet bang hoor! En verder was ik natuurlijk wel dagelijks bij de familie, er moest heel veel voorbereid worden voor de opening van de Gaec Idéfix en dat is allemaal gelukt en het werd vast een dolle boel, maar ik haakte 's avonds om half tien af: zo tussen al die fransen blijf je dan toch een beetje een vreemde eend. Al deed Geneviève heel lief haar best me bij de groep te betrekken, wat nog wel lukte ook! Verder een dagje foto's gemaakt van de omgeving, te zien op https://picasaweb.google.com/bellower/LaNobletJuni2011






En dit zijn een paar beelden van eerste Pinksterdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten