dinsdag 24 januari 2012

Natuur & Werk

Een groepje groenlingen (denk ik, ben niet zo'n kenner) stortte zich op het strooivoer. Voordat Suus ze kon wegjagen kreeg ik er een paar op de foto. Deze heeft z'n bek vol.





Onderweg naar Amersfoort voor een dagje P&M maken stond er een ree op de voormalige Langenbaergerweg. Vlak achter het lint zoeven de auto's op de A1 voorbij. Zo dichtbij kan natuur zijn. Op het laatste moment had ik toch mijn camera maar meegenomen ('je weet nooit') en dus kon ik ook ons fotograferen terwijl we het blad in elkaar zetten.



Alleen zie je mij niet, want ik maak de foto. Leuk en leerzaam, deze eerste keer echt samenstellen: pagina's bij elkaar puzzelen binnen de beschikbare ruimte en een mooie mix maken die je het hele blad wil laten lezen! Hoop dat het (weer) naar tevredenheid gelukt is,



En dat weten we begin februari!
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Leuk, dat werken aan de P&M. Ik weet zo ongeveer hoe opwindend het is, want ik deed vroeger de advertenties bij een lokale krant. Mooi ook die natuurfoto's. Een heel verschil van de slangen en boomkikkers die ik onlangs fotografeerde. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ieder vogeltje zingt....boomkikkers horen we hier soms, maar ik heb er in NL nog nooit één gezien. Wel in Frankrijk, daar zat er eentje met z'n kleefvoetjes op de tent. Zo aandoenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen