woensdag 20 september 2006

Foto's

He, he, de foto's staan er op. Wel erg jammer dat er van de hele fraaie volgorde geen barst over is, je moet ze eigenlijk van onder naar boven bekijken maar dat doet geen mens, natuurlijk. Raar dat ze dat niet anders regelen, op zo'n weblog. Ik heb ook een NL geprobeerd, maar die had precies hetzelfde. Ik had ze dus eigenlijk achterstevoren moeten uploaden. Gezien de tijd die dit kost ga ik het toch maar niet overdoen.....

Vandaag met P. de stad in geweest. Wat is het toch een leuke stad! Zoveel leuke winkeltjes heb ik nog in geen enkele andere stad bij elkaar gezien. En zomaar heb ik iets heel geheims gekocht voor een bijzondere gebeurtenis die pas over, jawel, negen maanden gaat plaatsvinden maar ja, als je er nu tegenaan loopt....
Ook kennis gemaakt met de organisatoren van het Dickensfestijn, bij die mevrouw binnen gekeken naar haar p r a c h t i g e antieke poppenhuis. Ze wil weer zoiets organiseren rond Dickens en ik heb haar mijn adres etc. gegeven, ik ben erg benieuwd of dat wat wordt. Anders ga ik er zelf wel een beetje achteraan. P. kent geloof ik iedereen in de stad, dat helpt natuurlijk enorm.

Ook heel apart is 'de Salon' gehuisvest in de voormalige schouwburg. Kunst, kitsch en brocante staan daar door elkaar te koop, echt geweldig. Er hing een tiffany lamp, identiek aan die van ons (behalve dat onze kap een VEEL mooier motief heeft, met die libellen) en die was duurder dan waar wij hem (voor) gekocht hebben. 'De mensen willen in de maling genomen worden,' zei P. Tja....
Prachtige jaren 20 jurken op dramatische poppen, mooi hoor. Ze zitten daar nog een jaar ofzo, dan komt het nieuwe stadskantoor er. Ze vinden vast wel een nieuwe plek.
Ik krijg dan toch wel weer een beetje winkelkriebels als ik dat zo zie......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten