vrijdag 29 september 2006

Zing!

Al een paar keer ben ik naar Syncopation, het vrouwenkoor in Bathmen geweest. Leeeuuuukkk! Hier wordt gezongen met de bedoeling het helemaal goed te doen, echt bijna professioneel! Ik kom er helemaal blij vandaan, zingen is goed voor je!

Nog steeds is het van dat prachtige, wazige herfstweer. We hebben vanavond een afscheidsfeestje, I. gaat vijf maanden naar Australie. Daar is zo in de wandelgangen veel over te doen want haar man gaat niet mee. En er gaat nog iemand uit dit dorp naar Australie: een goede vriend van dit stel die zijn vrouw niet meeneemt. Kijk, dan krijg je Peyton Place in het klein. Ik hou me er niet zo mee bezig, maar soms worden er standpunten van je verlangd. Die heb ik liever niet, in dezen.

M. gaat naar een feestje in D. en mag gelukkig blijven slapen. Morgen wordt het een beetje spannend voor haar, want dan komt de échte eigenares van Flits. En hij heeft geen achterhoefijzers. Aiaiaiai. Ze heeft het zadel keurig gepoetst en morgen zal het er om door een ringetje te halen uitzien.

Verder werk ik aan mijn webwinkel, wat een $%^$%klus. Alle plaatjes moeten een naam hebben, anders kun je ze niet terugvinden. Het kan natuurlijk gemakkelijker, maar ik weet dat niet. Misschien toch even de demo draaien.

Ten einde raad een monteur van KPN besteld, of je maar tussen 8-17 thuis wilt blijven. Die man kost 50 euro, mijn tijd is gratis. En dan blijkt dat internetbellen nog al eens voor problemen te zorgen, ik zal mijn mobiel dus maar goed bij de hand houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten