zaterdag 13 januari 2007

Bijna zesentwintig jaar

Tja, zo zit je dan naar elkaar te kijken, na 26 jaar en vele camera's verder. Want nog steeds moet je de verschillende opties eens uitproberen. Met als opdracht naar elkaar te kijken zoals helemaal in het begin. Lukt toch nog aardig, toch?! Zonder helemaal te vergeten dat we ook wel eens HEEL ANDERS naar elkaar kijken......
Al die rimpeltjes, bruinige tanden.....tja, that's life, toch?

Het was een stormachtig weekje, waarbij o.a. een virusje door D's ingewanden raasde, maar nu lijkt het allemaal weer wat rustiger. We hebben weer een avondje voor de kachel doorgebracht, kijken hoe de appelboom brandt. Mooi dus.
En ik heb een baan! Vrijwilligerswerk, dat wel, maar met ingang van heden ben ik winkelcoordinator bij de Wereldwinkel Bathmen. Spannend, zo'n bedrijfje in opbouw en ik hoop dat ik daar iets aan bij kan dragen. Ik heb er zin in, uitdagingen ben ik nu eenmaal nooit uit de weg gegaan. Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten