dinsdag 16 januari 2007

Overpeinzing

Wie mij drie jaar geleden had voorspeld dat ik op 16 januari 2007 met een pasverworven derdehands paardentrailer onderweg zou zijn naar de manege B., met daar in het geschoren poedelpaard F., vervolgens als hulp beladen met zadel en dekens achter 't meisje aan zou draven waarna ik een uur in de kantine naar onbegrijpelijke paardentaal zou zitten te luisteren en eenmaal weer thuis er in zou slagen de trailer althans zo achteruit de zetten dat hij met de hand weer op z'n plek geduwd kon worden, dan had ik die persoon bevreemd aangekeken alsof hij het over iemand anders had. Maar nee hoor, het was toch echt ik die routineus de trailer aan de trekhaak haakte en het hele zootje op sleeptouw nam...en dat nu iedere week! The joys of having a child with a Hobby. Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten