zaterdag 23 november 2013

'Af'

Het boek is af. In concept, natuurlijk, want ik laat het nu kritisch nalezen door een of meer ervaren lezers. En die moeten me dan vertellen wat er allemaal fout aan is, maar liefst ook wat er goed aan is.

Voelt wel een beetje leeg, zo zonder boek in je hoofd. Misschien moet ik gewoon weer een nieuw boek bedenken. Of eentje die ik nog heb liggen eens grondig gaan doorwerken.


 
Het water van de poel staat heel hoog. Komt waarschijnlijk ook omdat de paardenbak er in afwatert: in al die jaren heeft het nooit zo hoog gestaan. Of was ik er niet om dat te zien, dat kan natuurlijk ook ;-) Want nu in de herfst is hij best ver, de boomgaard.

 
Er zijn nog steeds héél véél appels en dat weten de vogels ook. In bijna iedere appel zit wel een snavelafdruk. Opvreters.....

 
Suus en haar dikke buikje hebben een eigen plekje in mijn schrijvershuisje. Waar ik nu dus even niet meer schrijf.
 
Maar met alle columns & interviews en wat er allemaal nog meer voorbij komt elke week denk ik dat ik even rust neem. Denk ik. Er is de komende weken, maanden genoeg leven in de brouwerij.

1 opmerking:

  1. dat lijkt me heerlijk......een boek in je hoofd hebben en dat er ook uit kunnen laten komen!!! En er komt vast wel weer een nieuw boek...of je gaat wat anders doen, want je lijkt me niet iemand die heel lang niks kan doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen