zondag 3 augustus 2014

Fusie

Vandaag heb ik mijn blog: belloo.blogspot.com  samengevoegd met deze. Ik vond het steeds moeilijker te bedenken welke tekst waar moest en zo ben ik er in één keer klaar mee!

Daarnaast ben ik sinds kort 'Sterblogger' op www.hobbyhandig.nl.  Daar schrijf ik over mijn andere creatieve uitingen, maar dat wil niet zeggen dat ik dat zo nu en dan hier ook niet doe ;-)
Want ik ben er vandaag b.v. best trots op dat ik mijn South Bay omslagdoek af heb!


Gehaakt met Phildar Coton 3, heerlijk spul om mee te haken.


Bezig zijn met haken is voor mij de manier om tegelijkertijd na te denken over mijn boek(en). En het is een geweldig tijdverdrijf als je lange stukken in de auto zit (naast de bestuurder ;-))  Ik moet nu dus weer op zoek naar een patroon dat ik én redelijk gedachtenloos kan uitvoeren én ik weer een half jaar mee zoet  ben én dat nog enig nut heeft ook. En niet alleen uit stokjes bestaat, want daar krijg ik soms wel een kunstkop van. Dus als je een suggestie hebt.....?

Ik ben gek op Poppenhuizen & Miniaturen! Wil je deze button ook? Kopieer hem in je HTML code van je blog en hij staat er op!

4 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden!!! Ik ben met mijn 4de bezig (2 weg gegeven!), maar die wil niet echt meer opschieten :-) Mijn haakstuip is weer over!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt misschien wel weer met het najaar. De zomer vraagt om andere activiteiten!

      Verwijderen
  2. Ben ook bezig met een soort van omslagdoek, meer een vestje. Alleen maar stokjes dus ik zal je het "recept" besparen ;-)
    Maar je South Bay omslagdoek is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, AnneRie. Ik zoek stug door, maar het zal wel weer één of andere deken worden...

      Verwijderen