vrijdag 3 november 2006

Bezigheden

Behalve met wat gasten in 't Bakhuusje heb ik me deze week vrnl. beziggehouden met het voor elkaar krijgen en uploaden van mijn nieuwe webwinkel, vol met leuke dingen die hier in mijn atelier door niemand gezien worden. Ik ben er al weken mee bezig. GEK ben ik er inmiddels van, voor een programma dat EASYSHOPMAKER heet is het verschrikkelijk ingewikkeld en niet te doen. Bij mijn host helpen ze wel, maar niet van harte. Ik heb b.v. alleen mailcontact en ze bellen me niet, wat soms gemakkelijker zou zijn. Misschien zijn ze ook wel bang dat ik heel erg begin te razen en te tieren, wat onder de gegeven omstandigheden helemaal niet gek zou zijn.

Maar goed, het is nu vrijdagmiddag half zes, het gaat weer niet lukken (en de komende week ook niet, dan gaan we even ontspannen in La Noblet) en dat hele gedoe even fijn uit 't hoofd zetten.

Bovendien is het programma niet compleet en heeft te weinig opties, naar mijn mening. T. wil wel iets nieuws voor me ontwerpen, maar ga ik dat snappen? Of moet ik maar gewoon een pandje huren en mijn spullen live aan de man/vrouw brengen? Dit is misschien gewoon te moeilijk voor me.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten