maandag 20 november 2006

Herfst

De herfst is nu in alle hevigheid losgebarsten. Wat een weer. De bladeren vliegen je om de oren.
Vanuit de school vertrokken Sint en Pieten naar het naburig dorp voor de officiele intocht, ze leken er niet erg onder te lijden...
Vrienden kwamen op visite en gelukkig klaarde het aan het eind van de middag op zodat we toch nog even een mooie wandeling konden maken in het strijklicht. De wereld was schoon en fris, heerlijk. 's Avonds lekker lasagne gegeten met een voorgerecht dat ik had geleerd op de kookcursus, heetgebakken paprika's met een sausje van azijn en suiker. Stukje walnotenkaas erbij, jammie.
Zaterdag was 'de Stolp' open maar de belangstelling was helaas minimaal. Gek, doe je al die moeite voor mensen die zeggen 'er gebeurt hier nooit wat' en dan gebeurt er iets en dan komt er bijna niemand! Nou ja, gewoon stug doorgaan.....Wel sneu voor R., die toch ook haar voorbereidingen had gehad. Maar alles bij elkaar toch een heel gezellig weekend. Er kwamen mensen in het Bakhuusje die vandaag een stevige wandeling hebben gemaakt die ze vast niet snel zullen vergeten: ze kwamen totaal verregend aan. Gelukkig is het warm in 't huisje....
D. vertrok vandaag, ging vanavond bij C. eten. Ik ga hier aan de inrichting iets veranderen, ben heel benieuwd hoe dat valt als hij weer terug is. Ik vind het zelf een enorme verbetering en M. is het ermee eens, dus meeste stemmen gelden!
De verkiezingen naderen en nog weet ik niet waar ik op moet stemmen, zoals meestal. Maar reken maar dat ik wel ga!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten