dinsdag 4 juni 2013

Verf

En als dan eindelijk de zon gaat schijnen en er een lekker windje waait....dan moet ik toch even kijken hoe het er nu uit gaat zien, geschilderd. Dus gaat de emmer Falu Röd open. Ziet er een beetje drillerig uit, maar ik roer het even door met het niet bijgeleverde roerhoutje (daarentegen zat er wel een pakje Pepperkakker bij de levering, een opmerkelijke smaaksensatie bij je kopje thee) en voeg een scheutje water toe. Strijken maar! Ik kan wel zeggen, de ideale verf voor iemand met een frozen shoulder, het strijkt lekker weg. Wonderlijk is dat je het er oranje opbrengt en het donkerrood opdroogt. Ja, ik weet wel dat dat door het ijzeroxide komt, maar toch.


Ik denk dat het allemaal heel mooi gaat voegen met het groen eromheen. De kozijnen worden wit(achtig). Het deurkozijn is klaar en we zijn nog aan het discussiëren of alle (kleine) ramen open moeten kunnen. Beetje doorluchten is natuurlijk wel goed.



Morgen weer een stukje, als mijn arm het goed vindt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten